Total War: THREE KINGDOMS - Fates Divided
Total War: THREE KINGDOMS'ın yeni Bölüm paketinde Çin'in kaderini belirleyin. Yuan Shao'nun kudretli ordusunu büyütün ya da Cao Cao olarak karşısına çıkın ve en büyük hırslarını gerçekleştirmek üzere stratejiler kullanın. Fates Divided Bölüm Paketi'nde M.S. 200 yılı, Yuan Shao ve Cao Cao için önemli bir dönüm noktası olacak. Bu çocukluk arkadaşları birbirlerinin artan hırsına tanık oldular ama Yuan Shao'nun Cao Cao'ya karşı sabrı hızla tükenmek ve bir çocukluk bağı kırılmak üzere. Fates Divided içinde birçok oyun içi mekaniği, yeni bir ulus ve yeni birimlerin yanı sıra kurulmuş uluslar için yeni oyun stillerinde önemli gelişmeler bulunuyor. Benzersiz Bir Başlangıç Tarihi Oyuncular, M.S. 200 başlangıç tarihinde hikâyenin ana kahramanları artık gelişmiş ve amansız kuvvetlere sahiptirler. Cao Cao'nun haritadaki yürüyüşüne devam edecek misiniz yoksa Yuan Shao'nun büyük ordusunu kullanarak onu durdurmaya mı çalışacaksınız? Çatışma kuzeydeki cenkbeylerine odaklanırken Liu Bei ve Ma Teng gibi karakterleri oynayarak yüce hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olabilirsiniz. Nesiller Arası Yeni Bir Ulus Ailesi için kalıcı bir miras kurmaya çalışırken, büyük hırsa ve stratejiye sahip Liu Yan olarak oynayın. Liu Yan'ın iştiyak mekaniğini tam anlamıyla kullanarak Liu Zhang'ın nihai veraseti için ortamı hazırlayın ve babanızın sıkı çalışmasıyla elde ettiği ödülleri kapın ya da en iyi planlarının sizin gözetiminizde yerle bir olmasını izleyin. Yeni ve Çeşitli Birimler Cao Cao, Yuan Shao ve Liu Yan için bir dizi yeni birimin yanı sıra seçkin Kuzey Ordusu birimlerini kazanma şansı ile mücadeleye başlayacağınız bir Bölüm Paketi.