TORINTO
Kuşatma altındaki bir orta çağ krallığında geçen koş ve ateş et macerasına atıl! Malzer adındaki güçlü ve şeytani büyücü Torinto krallığındaki insanların kalplerini çalınca, halkın kaderi onları kara büyüden koruyacak kadar güçlü olan az sayıda kahramana bağlı kalıyor. Birlikte savaşın seyrini değiştirmeli, Malzer'i yenmeli ve krallıktaki insanları normal, huzurlu hayatlarına geri döndürmeliler ancak onları tehlikelerle dolu bir yolculuk bekliyor! TORINTO orta çağda geçen koş ve ateş et oyunudur. Kurşunların yerini bıçaklar alıyor. Kahramanlar, ormanlardan tarlalara, tarlalardan kale surlarına geçiyor, diyarda dolanan kalpsiz iblislere son veriyorlar. Üzerine fırlatılan baltalar ve kayalar gibi cisimlere dikkat et, iskelelerin ve içi kazık dolu çukurların üzerinden atla, tehlikeye bodoslamasına dal ve bu savaştan galip çık! Ama bunları tek başına yapmak zorunda değilsin! Türün birçok klasiği gibi TORINTO da tek başına veya aynı anda bir arkadaşınla eşli olarak oynanabilir.