Top Gear: The Stig Challenge
YENİ OYUN MODU İçine rampalar, inişli çıkışlı platformlar, tüneller ve DAHA FAZLASI eklenen Top Gear Test Track'te yeteneklerini en üst düzeyde test et ve The Stig Challenge'da yeni sıralamalara gir! Sıralamada zirveye oturmak için fizik kurallarını zorla ve hızını konuştur. Her araba ve her mücadele kombinasyonu karşına farklı bir zorluk çıkaracak ve yeteneklerini sonuna kadar sınayacak. YENİ ARABALAR Programdan esinlenilen ve her viraja eğlence katacak iki araba, yarış pistine giriş yapıyor. YOK EDİLEMEYEN PICK UP Bu dayanıklı Pick Up takla atabilir ve yuvarlanabilir. Ne yaparsan yap, yoluna devam eder! THE ROCKET Bu minik araç yarış pistini delip geçebilir, bıraksan uzaya bile çıkar. CARAVAN'LAR GELİYOR Yarış yapmak eğlenceli tabii fakat arabanın arkasına bir Caravan bağlıyken yarış yapmak ÇOK DAHA EĞLENCELİ! Free Play ve Custom lobilerinde arabaların arkasına Caravan ekleyebilirsin.