Tools Up! - The Renovation Spree Bundle
Tools Up! - Renovasyon Çılgınlığı Paketi, dünyanın en çılgın renovasyonlarından oluşan bir settir! Dört kişilik bir takım topla, maceralarına başla ve uğraş gerektiren gökdelenin tepesine çık. Tüm bu apartmanların sahipleri, yuvalarını senin becerikli ellerine bıraktı. Bunun arından, Tools Up!'ta bir ağaç eve taşın. Yepyeni mücadeleler, aletler ve oyun mekanikleriyle Bahçe Partisi'nin keyfini çıkart. Paket şunları içeriyor: Tools Up! Tools Up! renovasyon ve takım çalışması yeteneklerini sınayan eğlenceli bir yerel co-op oyunudur. Duvarları boya, duvar kâğıtlarını ayır ve zamanla yarışırken kanepelerin yerlerini değiştir! Tools Up! Garden Party Season Pass Bu çılgın yerel co-op oyununda takımı tekrar toplayıp bir renovasyon çılgınlığına başlama vakti geldi! Dört kişiye kadar bir mürettebat oluştur ve Tools Up!'ta yeni mücadelelere hazırlan! Garden Party! Tools Up! Garden Party 3 bölümdür, her birinde 15 eşsiz seviye ve bir zorlu boss vardır. Her bir DLC bölümü Sezon Biletimizin parçası olarak oynanabilir.