Üçüncü Genişletme: Son Hamle'de, Karanlık Bölgeyi 16 oyuncuya kadar birlikte oynayabileceğin yeni modda başka bir açıdan keşfet! Taktik noktaları ele geçirmek ve tutmak için güçlerini diğerleriyle birleştir. Yeni saldırı "Çalıntı Sinyal"e katıl, yeni donanım, silahlar ve daha fazlasını al!