Tom Clancy’s The Division 2 – Mutiny Season Bundle
Premium Season Pass ile 100 seviyelik oyun içi ödüllere, özel bir kıyafete, 500 Premium Krediye ve birden fazla seviyeyi anında atlayıp ödülleri hemen alabileceğiniz 20 Seviye Atlama hakkına erişin! Yalnızca bu sezonluk mevcuttur, kaybolmadan önce kapın! Bildirim almazsanız oyun için envanterinizdeki Special Deliveries sekmesini kontrol edin. Not: Premium Season Pass'i hâlihazırda satın aldıysanız bu paket, ilave içerik vermeyecektir. Bu teklifin süresi sınırlıdır ve tekrar sunulmayacaktır.