Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Elite Edition
Elit Sürüm şunları içerir: - Çeşitli Operatörlerle Hızlı Karşılaşma, Derecesiz ve Dual Front oyun modlarına erişim - Dereceli Oynama Listelerine ve Siege Kupası'na erişim - Anında açılan 16 ek Operatör Tom Clancy's Rainbow Six Siege X, taktiksel takım tabanlı nişancı oyunları konusunda tartışmasız referans noktasıdır; burada üstün strateji ve kusursuz uygulama zaferi getirir. Siege X, tarihindeki en büyük evrime işaret ediyor ve oyunun taktiksel çekirdeğini derinleştiriyor. YÜKSEK RİSKLİ 5'E 5 SALDIRI - SAVUNMA Saldırı ve savunma arasında geçiş yaparak yaklaşımını operatörlere ve haritalara göre uyarla. Her rauntta rakiplerini alt etmek için bir sonraki seviye yıkım ve aletlerden yararlanırken aksiyonun heyecanını ve yoğunluğunu hisset. - Savunmada, çevreni güçlendirilmiş kalelere dönüştür. Düşmanları izlemek ve taktiklerine uyum sağlamak için gözetleme araçlarını kullan. - Saldırı sırasında, dronlarınla düşman mevzileri ve bomba bölgesi hakkında bilgi topla. Engelleri patlatarak aş ve beklenmedik açılardan saldır. YIKIM ARAÇLARI Yıkım kaostan daha fazlasıdır; başarı için önemli bir araçtır. Çevreyi kendi yararına kullan. Duvarları fırsat pencerelerine dönüştür. DUAL FRONT: DİNAMİK TAKTİKSEL 6'YA 6 SAVAŞ Saldıranların ve savunanların yan yana savaştığı ve kendi Bölgelerini savunurken düşman Bölgelerini ele geçirmeye çalıştığı heyecan dolu 6'ya 6 savaşlara katıl. Saldıranlar ve savunanlar arasından bir operatör seç, yan yana savaş ve yeni taktiksel olasılıkları aç. Yeniden diril ve gidişatı anında değiştirebilecek yüksek riskli, yüksek ödüllü görevlendirmeler için Tarafsız Bölge'ye gir. ÇAYLAKLIKTAN ELİTLİĞE Yeni oyuncuların temel bilgileri aşamalı olarak öğrenmesine ve taktiksel aksiyona geçmeden önce ihtiyaç olan becerileri ve güveni oluşturmaya yardımcı olan yeni bir açıklık seviyesi yolu, sağlam bir başlangıç yolculuğu sunar.