Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Tom Clancy's Rainbow Six Siege, taktiksel takım tabanlı nişancı oyunları konusunda tartışmasız referans noktasıdır; burada üstün strateji ve kusursuz uygulama zaferi getirir. Çeşitli operatörlerle Hızlı Karşılaşma ve Derecesiz oyun modlarına ücretsiz erişimin keyfini çıkar. Dereceli oynama listeleri, Siege Kupası, ek operatörler ve kozmetikler gibi bazı özelliklerin kilidini açmak için ödeme yapılması gerekir. HIGH-STAKES 5'E 5 SALDIRI - SAVUNMA Yaklaşımını her operatöre ve haritaya uyarlayarak saldırı ve savunma arasında geçiş yap. Her rauntta rakiplerini zekânla alt etmek ve onlara üstünlük sağlamak için yeni seviye yıkım ve cihazlardan yararlanırken aksiyonun heyecanını ve yoğunluğunu hisset. Savunmada, çevreni güçlendirilmiş kalelere dönüştür. Duvarları güçlendir, barikatlar kur ve düşman hareketini kontrol etmek için tuzaklar yerleştir. İstihbarat toplamak ve yaklaşımlarını tahmin etmek için gözetleme araçlarını kullan. Yerinde kal, taktiklerine uyum sağla ve her fırsatta saldıranları alt et. Saldırı sırasında, gözlem dronlarını kullanarak düşman mevzileri ve bomba bölgesi hakkında bilgi topla. Güçlendirilmiş savunmaları patlayıcılarla aş, tuzakları atlat ve beklenmedik açıklıklar yarat. Düşmanları dikey oyunlarla şaşırt; yukarıdan, aşağıdan saldır veya halatla pencerelerden cesur bir giriş yap. Saldırını planla, uygula ve her durumu etkisiz hâle getir. YIKIM ARAÇLARI Yıkım kaostan daha fazlasıdır: Başarı için önemli bir araçtır. Çevreyi kendi yararına kullan. Duvarları fırsat pencerelerine dönüştür. Düşman hareketlerini takip etmek için en son teknolojiyi kullan, yeni nişangâhlar oluşturmak için duvarları parçala ve taktiksel avantaj sağlamak için çevreni lehine kullan. ÇAYLAKLIKTAN ELİTLİĞE Yeni oyuncuların temel bilgileri aşamalı olarak öğrenmesine ve taktiksel aksiyona geçmeden önce ihtiyacın olan becerileri ve güveni oluşturmana yardımcı olan yeni bir açıklık seviyesi yolu dâhil olmak üzere sağlam bir başlangıç yolculuğu. SÜREKLİ GELİŞİM İÇİNDE Her sezon, yenilenen taktikler ve oynanış için yeni içerik ve özelliklerle büyük güncellemeler getiriyor. YÜKSEK REKABET 80 milyondan fazla oyuncudan oluşan devasa bir çevrimiçi topluluğa katıl. Prestijli Rainbow Six Siege E-spor Yarışması'nda üst düzey profesyonel takımların üstünlük mücadelesini izle. Oyuna erişim ücretsizdir; rekabetçi oyun modları, operatörler ve kozmetikler dâhil olmak üzere belirli özelliklerin kilidini açmak için ödeme yapılması gerekir.