Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Kıymetli Taş Paketi
Kıymetli Taş Paketi ile hem silahlığını tasarruflu yoldan zenginleştir. Bu paket ile bütün Zümrüt, Kobalt, Ametist, Platin, Topas, Siyan ve Yakut silah görünümlerini aç. Bu görünümler Dördüncü Sezonun sonuna kadar çıkmış olan bütün silahlara uygulanabilir.