Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Fallen Ghosts
Bir tahliye görevi sırasında helikopteriniz düşürüldükten sonra, eski ABD Özel Kuvvetleri mensubu seçkin paralı askerler acımasızca peşinize düşerken siz ve manganız duruma uyum sağlamak zorunda kalacaksınız.