Büyük bir çeşitlilik ve muazzam tehlikelerle dolu bir açık dünyada geçen askeri nişancı aksiyonunu ister tek başına ister dört kişiye kadar koop modunda oyna, Auroa'da hayatta kalmak için ihtiyacın olacak donanımı edin. Operatör Seti içeriğinde, M4A1 için özel Survival silah görünümü, geliştirme ögeleri ve oyun içinde ek teçhizat ile kozmetik eşya satın almak için bol miktarda Ghost Coin bulunur. İçeriği: - M4A1 için Survival silah görünümü. - MK1 muharebe tüfeği geliştirmesi. - MK2 muharebe tüfeği geliştirmesi. - 2800 Ghost Coin. Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint'te en müthiş düşmanlarla savaş ve gerçek bir sosyal deneyimi keşfet.