Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Nihai Sürüm
Nihai Sürüm; ana oyunu, Infiltration Paketi'ni, 1. Yıl Bileti'ni ve Nihai Paket'i içerir. - Infiltration Paketi: Charlie Tactical Gear Bundle, Overseer Rocket Mk. II Metal Bee, TAC 50 Brown, Mk14 Assault Brown, ASR ve SNR Mk I ve Mk 2 Geliştirmeleri - 1. Yıl Bileti: Special Operations Forces Paketi, Siren's Call görevi, Deep State ve Red Patriot maceraları - Nihai Paket: Survivor Paketi, Sacred Land Paketi, Off-Road Paketi AUROA'NIN GİZEMLİ ADASINDA HAYATTA KALIN Dronları kullanarak, düşman üslerine saldırıp bu üslere sızarak ve adanın çeşitli arazilerinde yolunuzu bularak düşmanlarınızı alt etmek üzere en iyi taktiği bulun. HAYALET'İNİZİ MÜKEMMELLEŞTİRİN Hayalet'inizi sıfırdan yaratın ve binlerce farklı kombinasyondan birini seçin. Gizli kamuflaj kıyafetinden parlak turuncu kompresyon tişörtüne kadar uzanan seçeneklerle mükemmel Hayalet'i yaratmak size kalmış. Düşman hatlarının derinliklerine doğru ilerlerken ganimet toplayın, eşyalar üretin ve ekipmanlarınızı geliştirin. ARKADAŞLARINIZLA TAKIM OLUN Arkadaşlarınızla ana hikâyede PvP'ye ve zengin oyun sonu içeriklerine dek çok çeşitli oyun deneyimleri yaşayın. Hangi modu oynamayı seçerseniz seçin, aynı karakterle devam edin. Becerileriniz, silahlarınız ve özelleştirmeleriniz, sadık yoldaşlarınız gibi oyun boyunca sizinle kalır.