Tokyo 42 + Smaceshi's Castles
Tokyo 42, son derece şık bir izometrik açık dünya nişancı oyunudur. İşlemediğin bir cinayetin üzerine yıkılmasıyla; suikastçıların, ölümcül şirket entrikalarının ve taktik kedilerin dünyasını araştırmaya başlayacaksın. Çok çeşitli silahlar, sırlar ve hikayeleri keşfederken, bir yandan da bu harika el yapımı, minyatür Tokyo'nun her açısını görmek için kamerayı döndür. Bu çok renkli kinetik çılgınlıkta atış becerisi, mermi fiziği, gizlilik ve kalabalık simülasyonun her birinin önemli bir rolü var. Tek oyunculu açık dünya hikaye modu ve bir dizi çok oyunculu mod, bu benzersiz ve büyük beğeni toplamış aksiyon başyapıtında seni bekliyor. Ayrıca içerdiği: Tokyo 42 deneyimine devam et! Lord Smaceshi'nin kötücül testlerini tamamla ve en büyük suikastçı ol. Gizlilik, savaş ve hatta parkur becerilerini kullanarak kazanan sen ol! 90 yeni görev ve 4 yeni silah sunar.