Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi Kahramanlar Paketi
Kaplumbağalar ve arkadaşlarıyla birlikte roguelike maceraya atıl ve Splinter'ı Ayak Klanı'ndan kurtar! Her denemenin bir öncekinden farklı olduğu hızlı tempolu roguelike aksiyon türündeki Splinter'ın Kaderi'nde heyecana hazır ol. Rastgele güçlendiriciler, oda düzenleri ve boss etkenleriyle heyecan hiç bitmeyecek. Her biri eşsiz güçlere sahip dört Kaplumbağayı da kontrol et ve işbirliğine dayalı etkileyici Ana Hikâye ve Arcade modlarında arkadaşlarınla birlikte oyna. New York'un ünlü mekânlarını keşfet, Kaplumbağa güçlerini geliştir ve zorlu düşmanlarla yüzleşmeye hazırlan. Bu paket, Ana Hikâye ve Arcade modlarında oynanabilen, bolca ekstra içerikle dolu iki aksiyon yüklü DLC içerir: CASEY JONES VE HURDALIK KARGAŞASI - Yeni oynanabilir karakter: Casey Jones - Yeni seviye: Hurdalık - Yeni düşmanlar ve zorlu boss'lar - 5 yeni yadigâr - Yeni hikâye: Casey'nin arabasını toparlamasına yardım et! METALKAFA KARAKTER DLC'si - Yeni oynanabilir karakter: Tamamen uzun menzilli ilk kahraman Metalkafa - 5 yeni yadigâr Heyecan dolu savaşlar ve bitmek bilmeyen mücadeleler içeren Splinter'ın Kaderi'nde portal döngüleri boyunca DÖVÜŞ, UYUM SAĞLA, TEKRARLA. Şehre yeniden barış getirmeye hazır ol!