Titanfall'un üçüncü DLC harita paketi olan IMC Rising Harita Paketinde IMC, Frontier için savaşmaya devam ediyor. Önceki çatışmalarda belli kazanımlar elde etse de, Core Systems'dan bekledikleri desteğin gelmesine yıllar olan IMC, eline geçirdiği her fırsatı değerlendirmek zorunda. IMC, yerle bir olmuş endüstriyel askeri kompleksine yeniden hayat vermek için eski gizli tesisleri tekrar hizmete sokuyor. Bu amaç doğrultusunda görevlendirilen IMC güvenlik kuvvetleri, bütün tesislerin tam koordinatları Militia'nın eline geçmeden önce, kendi asker kaçaklarının ve isyancıların peşine düştü. Üç yepyeni harita var: Backwater, Zone 18 ve Sandtrap.