Frontier için verilen savaş, Titanfall'un ikinci DLC harita paketi Frontier's Edge ile sürüyor. Üç yeni harita var: Sınırın ücra noktalarındaki Dig Site, Export ve Haven. Yeni kurdukları operasyon üssünde Titan üretimini sürdürmek için hammaddeye çok gerek duyan IMC kuvvetleri, Frontier'ın uç noktalarında savunması daha düşük, nispeten küçük yerleşim bölgelerine saldırılara başladı. Kazı sahalarındaki kaynak bakımından zengin maddeler nedeniyle ıssız yerlerdeki madenler özellikle hedef alınıyordu. Bu sahalardaki çatışma, yakındaki liman kenti Export'a sıçradı. Kentin yerel Militia kuvvetleri IMC'yi savuşturmakta zorlanıyordu. Dağılmak üzere olan yerel Militia kuvvetleri, Haven'a sığınarak acil yardım çağrısında bulundular. İlk Militia Filosunun gelmesine daha günler var ve IMC kuvvetleri saldırıyı şiddetlendirerek Frontier'deki varlığını güçlendiriyor.