Titan Quest: Atlantis
Kahraman, efsanevi Atlantis krallığını arayan bir kaşif ile karşılaşıyor ve birlikte batı Akdeniz'de bir yolculuğa çıkıyorlar. Anahtar, Fenike'nin Gadir Şehrinde olduğu söylenen efsanevi Herakles'in Günlüğü'nde ancak yolculukları onları bilinen dünyanın ötesine götürecek...