Tiny Witch
Büyü dükkânının sözleşmesi seni, müşterilerini memnun etmek için elinden gelenin en iyisini yapman konusunda bağlıyor! Malzemeleri havanda döverek, kaynatarak ve simya masanda karıştırarak kusursuz büyülü minyonlar yarat! Dükkânını geliştir ve yeni tariflerin kilidini aç. Dikkatini kaybetme ve işleri karıştırma; aksi hâlde huysuz bir zindan ustasının gazabıyla karşılaşabilirsin! Öne Çıkan Özellikler: - Her biri farklı tuhaflıklara sahip 4 seviye! - İster rahatça oyna... ister meydan okuma modunda kendini sına! - Gündüz ve gece olmak üzere iki vardiya çalış! (uyarı: müşterilerinin ruh hâlini etkileyebilir) - Cadı dükkânını yeni kazanlar, havanlar, dekorasyonlar... veya evcil hayvanlarla daha sıcak ve samimi bir yer hâline getir!