Tiny Lands - Deluxe Edition
Tiny Lands - Deluxe Edition, iki el yapımı dioramanın arasındaki farkları bulmayı konu alan rahatlatıcı bir 3D oyundur. Sadece arkanıza yaslanıp oynayabileceğiniz bir oyun arıyorsanız, bu tam size göre! Bu sürüm tüm DLC dünyalarını içerir: - Çöl gizemleri - Şehir yaşam tarzı - Sıcak Noel - Geleneksel yemekler - Rahat iç mekanlar - Peri masalları - Balık tankları - Eğlence parkı - Korsanlar Bu ayrıca, nihai meydan okumaya hazır olanlar için "Final Challenge" özel dünyasını da içerir. 100'den fazla ek el yapımı diorama sizi bekliyor!