Tiny Biomes
Karo tabanlı ilerleyen bir zekâ bulmacası ile sorunlu topraklara yeniden can kat! Doğal düzen bozuldu; her şeyi tekrar yoluna koymak sana düşüyor! Üstten görünümlü, zekâ çalıştıran bir macerada orman, volkan ve kış biyomlarına yolculuk et. Tiny Biomes, rahatlatıcı ama bir o kadar da meydan okuyan bir karo-çevirme bulmaca oyunudur. Su, kar ya da lav akışını yönlendirerek her biri 50 benzersiz seviyeden oluşan biyomlara yeniden hayat getirmen gerekir; zorluk ve karmaşıklık her adımda artar. Biyomların derinliklerine indikçe daha fazla karo ve dallanan yollarla karşılaşacaksın. Her seviyede üç yıldız var. Ne kadar az hamle yaparsan o kadar çok yıldız kazanırsın!