Tin & Kuna
Yuvarlan ve Parçala. Çok yakın arkadaşlar olan Tin ve Kuna, günün birinde oynayıp eğlenirken gizemli bir küre buluyorlar. Kuna yanlışlıkla küreyi çatlatıyor ve kürenin içinden çıkan kötü ruhlar zavallı Tin'i ele geçiriyor. Kuna, Tin'i kurtarmak için tüm hızına ve yeteneklerine ihtiyaç duyacak. Birlikte bu küreyi yeniden inşa etmeleri ve küçük gezegenlerini kasıp kavuran bu kaosu yenmeleri lazım.