Time Loader
Time Loader minik robotlarla, alternatif gerçekliklerle, nostaljik tınılarla ve 90'ların ilkel teknolojisiyle dolu hikaye odaklı bir bulmaca-platform oyunu. Ufak bir robotu kontrol ettiğiniz bu oyunda, trajik bir kazayı önlemek için 90'lı yıllara seyahat edeceksiniz. Yaratıcınızın evini gezin, beyin yakan bulmacalar çözün, özgün ve güçlü yükseltmeler bulun ve sıradan ev eşyalarını yepyeni bir perspektiften görün. Ama unutmayın: zamana müdahale etmenin sonuçları kötü olabilir. Geçmişi değiştirmeyi başarabilirsiniz ama yaptıklarınızın sonuçlarıyla başa çıkabilecek misiniz?