Tiles ❒
Tiles, hem aklınızı saracak, hem de parmak uçlarınızı yakacak hızlı tempolu eylemli bir bulmaca oyunudur! Oyna Çok basit: Aradaki mavi karoları temizleyerek, yeşil karodan kırmızıya geçin. Hamlelerinizi dikkatli düşünün, çünkü daha sonra onlardan pişman olabilirsiniz. Ah, ve çabuk yapın çünkü tam altınızdaki zemin düşüyor! İnşa Et Ayrıca, tam özellikli seviye düzenleyicisini kullanarak kendi zorluklarınızı da oluşturabilirsiniz. Oyun için yaratılan her seviye aslında oyun içi düzenleyicisiyle oluşturuldu. Paylaş İşlerin gerçekten çok eğlenceli hale geldiği yer burası, oluşturduklarınızı yayınlayabilir ve dünyayla paylaşabilirsiniz! PC'deki oyuncular tarafından oluşturulan seviyeleri de oynayabilirsiniz ve bunun tam tersi de olabilir.