Thunder Paw
Thunder topuyla sahada oynarken aniden evinin yakınında yüksek bir patlama sesi duydu! Ailesi hakkında endişelenerek eve koştu, fakat kimseyi bulamadı. Sadece ailesinin kaçırıldığını söyleyen tek bir mektup! Artık ailesini kurtarmak Thunder'a kalmıştı! Yanınızda güvenilir bir silahla birlikte düşmanlarınıza hükmedin! Yenilen her düşman, silahınızı daha güçlü hale getirecek özel taşlar bırakır! Özellikler: * Araştırılacak 20 farklı seviye ve 5 farklı biyom! * Güzel piksel çizim grafikler! * Düşmanlardan değerli taşları toplayıp silahınızı yükseltin! * Her biri benzersiz bir zorluk yaşatacak 5 dinamik canavarla kapışın!