Thunder Kid II: Null Mission
Düşük poligonlu koş ve ateş et aksiyon oyunu bomba gibi bir görev için geri dönüyor! Robot İmparatorluğu geri döndü. Ama bu defa, bütün insanları kaçırıyorlar! Thunder Kid'in yerine geç, rehineleri kurtar ve çok geç olmadan düşmanlarının gizemli yeni liderinin peşine düş! Sıradan oyuncuların ve speedrunnerların aynı oranda keyif alabileceği bu benzersiz retro oyunda, düşman robotlarını ve devasa düşmanları alt et. Thunder Kid II: Null Mission, selefi gibi ana karakterin arkadan göründüğü, türün klasiklerinin karakteristik özelliklerini bozmadan yeni bir bakış açısıyla mermi cehennemi elementleri ekleyen, düşük poligonlu bir 3D koş ve ateş et aksiyon oyunudur. İçini kıpır kıpır edecek 8-bit müzikler eşliğinde mağaralardan bataklıklara, şehirlere hatta gökyüzüne uzanan renkli ve çeşitli 3D bölgelerden koşarak, zıplayarak ve ateş ederek geçmen gerekecek!