They Always Run
Galaksinin sakinleri, İmparatorluğun çöküşünden bu yana suç ile boğuşuyor. Burası aradığın birini bir yerde bulabilmenin üstün bir beceri kabul edildiği bir yer. Aiden, galaksinin en tehlikeli ve ele geçmez canilerini avlamak zorunda olan üç kollu bir ödül avcısı. Bazı işlerin ödülü para, bazılarının ise onu bu yola sokanları bulmak için kullanabileceği değerli bilgiler, ve Aiden bunlarla uğraşırken kendisini birden tüm galaksiyi ilgilendiren bir komplonun ortasında bulur. Üç kola sahip olmak aynı anda çok sayıda düşmanla başa çıkmana, onları seninle kavgaya tutuştukları için hayatlarını gözden geçirmeye zorlamana olanak veriyor. Üçüncü kolunu kullanarak isabetli yakın veya uzak mesafeli saldırılar yap, çevreyi işine gelecek şekilde değiştir, engelleri yok et ve düşmanlarını ez. Suçluları galaksinin en ücra köşelerinde, farklı dünyalarda ve uzun zaman önce yok olmuş medeniyetlerin kalıntılarında avla. Ekipmanını geliştir, yeni beceriler kazan, güçlen ve yoluna çıkan her şeyi yok et. Hızlı bir oynanışı kompleks bir hikâyeyle bir araya getiren oyun, ödül avcısının üçüncü kolu kadar vurucu anlarla dolu!