Üç yarı otomatik tüfek içeren Rapid Hunt Rifle Pack ile avcılıkta seviye atlayın. Hızlı mekanizması ve gücüyle bilinen bu tüfekler yabanın karşınıza çıkaracağı her şeye hazırlıklı olmanızı sağlar. Rapid Hunt Rifle Pack İçeriği: PERRY .308 PERRY.308 dayanıklı ve güvenilir bir yarı otomatik tüfektir. Gaz tahrikli, uzun stroklu piston mekanizması; sağlam yapısı ve güçlü geri tepme kontrolü ile her atışın bir önceki kadar etkili olmasını sağlayan bu silah sadık dostunuz olacak. .308 kalibre tüfek orta ve büyük av hayvanları için mükemmel bir seçimdir. HANSSON .30-06 HANSSON .30-06, en zorlu koşullarda nişan almadan ateş etme imkanı veren hızlı mekanizmalı, yarı otomatik bir tüfektir. Titizlikle tasarlanan bu tüfek, son derece akıcı mekanizmasıyla hızlı takip atışlarını zahmetsizce yapmanızı sağlar. .30-06 mermi ile donatılmış silah; orta ve büyük av hayvanlarının peşine düşen avcılar için idealdir. QUIST REAPER 7.62X39 Neredeyse her türlü ortama dayanacak şekilde tasarlanan ve tamamen yeni bir mühimmat türü kullanan QUIST REAPER 7.62X39, avcılar için zamansız bir tercih olarak öne çıkıyor. Kullanım kolaylığıyla bilinen bu tüfek küçük ve orta boy av hayvanları için mükemmel bir seçimdir. Dünyanın dört bir yanındaki hassasiyet odaklı avcıların beğenisini kazanan yeni 7.62x39 mm mühimmatı ile en deneyimli avcılar için bile yepyeni bir deneyim sunar.