Kovboylar asırlardır bu çorak topraklardaki devrim, savaş ve mücadele dönemlerinde zorlu şartlar altında hayatlarını idame ettirmeye çalıştı. Terk edilmiş madenler ve tozlu patikalardan çölün kalbi manzaralı yüksek dağlara uzanan Vahşi Batı'da Rancho del Arroyo ruhu hüküm sürüyor. Güneş'in sıcağına göğüs ger, yaşamla dolup taşan bir mekânın ruhunu yaşa ve tarihin tozlu sayfalarına karıştığı düşünülen kalıntıları keşfet. AV NOKTASI Ak Kuyruklu Geyik, Katır Geyiği ve Amerika Yaban Koyunu düzlüklerin dört bir yanına dağılmış, gölgelik noktalar arıyorlar. Vahşi Hindi görme fırsatını kaçırmak istemiyorsan nehre doğru ilerle ve Bayağı Sülün, Yakalı Pekari ve Çakal gördüğün anda ateş etmek için parmağını tetikte tut. Gece olduğunda çöldeki çalılıkların arasına dal ve temkinli Meksika Vaşağının Antilop Kır Tavşanlarını nasıl takip ettiğini izle. COUSO MODEL 1897 On dokuzuncu yüzyılın sonlarında piyasaya sürülmüş olan 16-gauge pompalı tüfek Couso Model 1897 avcılar, polis memurları ve askerler arasında hürmet gören bir silahtır. Boru şeklindeki fişek haznesine beş mermi konulup hızlı bir şekilde art arda birden çok kez ateşlenebilen bu çok yönlü silah becerikli avcıların işine yarayacak. GEÇMİŞTE YAPILAN YANLIŞLARI DÜZELT Korucu Salvador Soto Muñoz, ailesine ait araziyi devralmak için çocukluk yıllarını geçirdiği eve dönünce aile mirasını sonsuza kadar değiştirecek bir karara varır. Tüm büyük baş hayvanları satıp araziyi bir yaban hayat rezervine dönüştürmek için kolları sıvar. Arazinin büyük açılışına birkaç hafta kaldı ve bu toprakların makul bir av alanı olduğundan emin olmak için Salvador senin yardımına ihtiyaç duyuyor. Bir yandan da uzun yıllar boyunca saklı kalmış sırları açığa çıkarıp güçlü bir aileyi paramparça etmiş asırlık gizemi çözeceksin. DENEYİMİ PAYLAŞ DLC'ye sahip olmasan bile çok oyunculu modda DLC sahibi bir oyuncunun oyununa katılarak rezervde avlanabilirsin. Böylece hikâye görevleri dışındaki tüm içeriklere erişebilirsin.