Avalanche StudiosSimülasyonAtıcıAksiyon ve maceraStrateji
Avcılık deneyimini bir üst seviyeye taşımak için Hunting Starter Pack’i al! PAKET İÇERİĞİ Bloodhound: Bu iyi ve sadık yardımcı, sık çalılıkların içinde kan kokusunu kolaylıkla takip edebilir. Modern Rifle Pack: İster küçük av hayvanlarının ister büyük yırtıcıların peşinde ol, ihtiyacın olan ateş gücünü bu çok yönlü yarı otomatik tüfekler sağlayacak Silver Ridge Peaks: Güney Rocky Dağlarının kalbinde çeşitli vahşi hayvan türlerini avla. Kanada geyikleri, geyikler, bizonlar, dağ aslanları ve kara ayı seni bekliyor!