The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone
Hearts of Stone, çok geniş bir açık fantezi dünyasında geçen ödüllü rol yapma oyunu The Witcher 3: Wild Hunt için yayınlanan ilk resmi genişleme paketidir. Ölümsüzlük gücüne sahip acımasız bir eşkıya yüzbaşı olan Olgierd von Everc'i alt etmek için kiralanan bir canavar avcısı olan Geralt of Rivia'nın kimliğine girin. The Witcher 3: Wild Hunt ın bu genişleme paketi 10 saatten fazla yeni macera, karakterler, canavarlar, romantizm ve tercihlerinize göre şekillenen yepyeni bir öyküyü sunuyor.