The Walking Dead: Season 2, Ep.2, A House Divided
Geçmiş, gizemli bir yabancı ile karşılaşıp ümitsizce kaçmaya başlayan Clementine'le gruba musallat olur. Şüphe, öfke, kayıp ve ihanet ölümle sonuçlanırken gerilim kırılma noktasına gelir. Muğlak bir geçmişle sınanmamış bir gelecek arasında seçim yapması gereken Clementine için bu bir sadakat sınavıdır.