The Walking Dead: Final Sezonu
Artık çetin ve yetenekli bir hayatta kalan olan Clementine, yolculuğunun final bölümüne ulaştı. Yıllarca yollarda hem canlı hem ölü tehlikelerle karşılaştıktan sonra terk edilmiş bir okul, onun sonunda bir eve sahip olma fırsatı olabilir. Fakat orayı korumak için fedakarlık yapılması gerekecek. Clem, yetim ve aileden birisine en yakın kişi olan AJ ile ilgilenirken bir hayat kurmalı ve lider olmalı. Bu heyecanlı, duygusal final sezonunda, ilişkilerini şekillendirecek, zombilerle savaşacak ve Clementine'ın hikayesinin nasıl biteceğini belirleyeceksin.