The Traveler's Path
Karoların yerini değiştirerek ve döndürerek yolu açın! Karo tabanlı konumsal bulmacalara 3 boyutlu bir yorum katan The Traveler’s Path’te mantık ve problem çözme becerilerinizi test edin. Ormanlara, karla kaplı arazilere, çöllere ve daha birçok farklı araziye kuş bakışı bakarak bir gezginin hedefine giden dolambaçlı patikayı çözmek ve hedefine ulaşmasına yardımcı olmak sizin elinizde. Araziler, döndürülebilen ve yerleri değiştirilebilen karolara bölünmüştür. Yalnızca dikkatli bir şekilde birkaç adım ötesini düşünerek ve parçaları doğru şekilde sıralayarak gezgini yolun başından sonuna kadar götürebilirsiniz. Yolculuk boyunca zorluğu kademeli olarak artırmak için eklenen yeni mekanikler ve engellerle 50’den fazla zorlu seviye sizi bekliyor. The Traveler’s Path, yaratıcı fikirleri yemyeşil fantastik temalar ve manzaralarla birleştiren aile dostu bir bulmaca macerasıdır!