The Tenants
Ev sahibi olun ve kiralık mülk imparatorluğunuzu inşa ederken problemli kiracılarla ilgilenin. Dairenizi yeni ev arayan bir oyuncu grubuna veya hevesli bir müzisyene göre düzenleyecek misiniz? Peki komşular daha fazla dayanamayıp polisi aramaya başlarsa kiracılarınıza nasıl davranacaksınız? Kiracılarınızla ilgilenin! Hangi kiracılarla işe başlamak istediğinizin kararını verin. Türlü durumlara karşı hazır olun… hiçbir zaman ne olacağını bilemezsiniz: kızgın komşular, problemli kiracılar, polis müdahalesi? Kısaca tetikte olun! Biraz tarz yaratın! Dairelerinizi tasarlayın ve onlara boyanmış bir görüntü verin. Eski boyadan kurtulun ve biraz yeni mobilya satın alın ya da sadece yer döşemelerini değiştirin. Sakın aşırıya kaçmayın! Ne kadar iyi görünürse o kadar para gider! Ticari zekanızı uyandırın! Maksimum kâr elde etmek için akıllıca yatırım yapın. En iyi pazarlık için gözünüzü dört açın ve uygun fırsatı gördüğünüz anda saldırın. Riski sever misiniz yoksa güvenli oynamayı mı tercih edersiniz? Seçim sizin! Kendi mülk imparatorluğunuzu inşa edin! Ev sahibi olun ve gayrimenkul sektörüne girin. Sürücü koltuğunda sadece siz varsınız. Sakin olun, odaklanın ve işinizi başından sonuna kadar daima zirvede tutmak için hazır olun!