The Talos Principle Origin Bundle
Bu paket The Talos Principle ve The Talos Principle: Reawakened'yi içerir. The Talos Principle Talos Principle, Serious Sam serisini üreten Croteam ekibi tarafından geliştirilmiş ve Tom Jubert (FTL, The Swapper) ve Jonas Kyratzes (Infinite Ocean) tarafından yazılmış bir birinci şahıs bulmaca oyunudur. İnsanlığın en büyük harabeleri ve gizli katedraller içine yerleştirilmiş yapay zekanın rolünü üstlenerek bu bulmacaları çözmeye çalışın. Oyuncular, geri döndürülemez bir şekilde kaderine mahkum edilmiş bir dünyada, metafizik alegoriye dönüştürülen ve karmaşıklığı artan bulmacalardan oluşan bir seriyi çözmeye çalışacaklar. The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle: Reawakened ile düşündürücü bulmacalarla, merak uyandıran felsefi konularla ve nefes kesen görsellerle dolu bir dünyaya tekrar adım at. The Talos Principle'ın çığır açan hikâyesini yeniden anlatan bu son sürüm, oyuncuları Simülasyon dünyasında sürükleyici, kapsamlı ve yeniden düzenlenmiş bir yolculuğa çıkarıyor. The Talos Principle: Reawakened oyuna yeni içerikler, iyileştirilmiş bir oynanış deneyimi ve büyüleyici bir sunum ekliyor. Çok sevilen Road to Gehenna genişletmesini yeniden deneyimle ve In the Beginning ile yepyeni bir bölüme adım at. Ciddi varoluşsal soruları olan Alexandra Drennan'ın hikâyesini keşfet ve oyuncuların, insan doğasını derinden irdelemesine sebep olan Simülasyon'un ilk kritik testini düzenle.