The Surge: Cutting Edge pack
CREO'nun en gelişmiş AR-GE programları tarafından geliştirilen 3 yeni zırh setini ve acımasız yeni silahları keşfet. "Kaza"dan sonra, bu en ileri tıp, uzak ve nanit teknolojileri, delirmiş eski meslektaşlarınla birlikte laboratuvarda bırakılmış. CREO Tesisi'nde savaşarak ilerlerken onların izini takip et, onları düşmanın elinden kurtar ve eşsiz bonuslar için kuşan! Paketin içindekiler: - "Angel VI" uzay ekzo-donanımı - "Asclepius" tıbbi ekzo-donanımı - “Nano Ward" ekzo-donanımı - Yukarıdaki setlerin her biri için birer tane olmak üzere 3 yeni eşsiz silah - Operasyon odasında kullanılacak 3 yeni tulum.