The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Sezon Bileti'ne özel olan "BORAX-I Quantum Mace" ile The Surge 2 deneyiminizi zenginleştirin. Aslında CREO'nun oldukça şaibeli Spark projesinin yan ürünü, korkutucu bir silah olan Quantum Mace, muazzam miktarda bir radyasyonu doğrudan bıçaklarından kanalize eder, ama savunma mekanizması sayesinde kullanıcısını bundan (neredeyse) tamamen korur. Düşmanlarınızı beşinci boyutun dibine gönderin veya onları atomlarına ayrıştırın... Seçim sizin! Bunu Jericho City'de savaşırken bulabilir ve düşmandan alıp kullanmaya başlayabilirsiniz!