The Surge 1 & 2 - Dual Pack (PC)
Bu pakette The Surge ve The Surge 2’nin temel oyun deneyimleri bulunur. The Surge Dünyayı kurtaran mega kuruluş CREO'ya hoş geldin! İşteki ilk gününde başına gelen felaket seni baygın bırakıyor… uyandığında kendini ağır bir egzoiskelet ile donatılmış halde, binanın yerle bir olmuş bir kısmında buluyorsun. Robotlar kontrolden çıkmış, sayıları artmış ve çıldırmış mesai arkadaşların ve ipsiz sapsız serseriler - hepsi de senin ölmeni istiyor. The Surge 2 Bir ölüm kalım mücadelesinde, sürekli genişleyen, harabeye dönmüş Jericho City'yi keşfedin. Vahşi, hataya yer olmayan çok sayıda çarpışmada ölümcül tehditlerle dövüşün ve rakibinizi paramparça ederek ekipmanını çalın. Bunlar sayesinde şehirdeki en güçlü rakipleri bile yenebilecek kadar güçleneceksiniz.