The Super Saints Pack
Süper kahraman olmak hiç kolay değil. Her gün aynı kıyafetlerle dünyayı kurtarmak. Artık öyle olmak zorunda değil! Super Saints Pack ile gardrobunuzu, vücudu saran dar kostümlerle donatın. Let Zinyak, sadece devlet başkanının süper gücü yok, moda tarzının da önemli olduğunu biliyor!