The Sun and Moon
29. Ludum Dare galibi The Sun and Moon, benzersiz mekaniklere sahip bir platform oyunu; bu oyunda zemine dalış yapabiliyorsun. Momentum korunuyor ancak yerçekimi tersine dönüyor, bu sayede havada yükselebiliyor veya yüzeyin derinliklerine kendini bırakabiliyorsun.