The Sojourn
Aydınlığın, karanlığın ve gerçekliğin bir öyküsü Merak uyandıran bu bulmaca oyununun hem sürükleyici hem de rengârenk ışık ve gölgeler dünyasında bir yolculuğa çık. The Sojourn'da, ışıkların sana rehberlik ettiği gizemli bir diyarda buluyorsun kendini. Fakat bu dünya kısa süre içinde sana farklı mücadeleler sunmaya başlıyor. Gerçekliği ortaya çıkarmak için bu karmaşık ve zorlayıcı engellerin üstesinden gelmen gerekecek.