The Sinking City - Extra Skill Point
Bu DLC oyunun başından itibaren kullanabileceğin bir yetenek puanı içerir. Dövüş becerilerini, enerjinini veya zihnini geliştirebilecek bu öğeyi akıllıca kullan.