The Renovator: Origins
"The Renovator: Origins" bir birinci şahıs psikolojik korku oyunudur. Her serginin, döneminin ve yaratıcısının gizemlerini ve sırlarını barındırdığı gizemli sanat dünyasını keşfedin. Oyun sizi geçmişe ve tabloların ardındaki başka bir dünyaya götürecek. Bir restoratörün oğlu olarak oynuyorsunuz, trajik bir şekilde ölen bir müze çalışanı. Hatıraları ararken kapı aniden kapanır ve garip şeyler olmaya başlar. Kahraman, sanat ve paranormal dünyasına dalışı bekliyor.