The Records of the Grand Historian
Bu, "The Records of the Grand Historian" oyun-içi içeriğidir. Not: Bu içerik Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition için özel bir bonustur. Not: Bu içerik daha ileri bir tarihte satışa sunulabilir.