The Quarry - Korku Filmleri Görsel Filtre Paketi
Her biri farklı korku filmi dönemlerini ve tarzlarını yansıtan üç sinematik filtreden istediğini seçerek The Quarry'nin estetik görünümünü istediğin gibi özelleştir! 8 mm tarzı sinema filtresi (Bağımsız Korku Filmleri), eski tarz VHS estetiği (80'lerin Korku Filmleri) veya klasik siyah beyaz sinema filtresinden (Klasik Korku Filmleri) istediğini seç.