The Planet Crafter - Toxicity
CANLANDIRILMAYI BEKLEYEN ÇORAK TOPRAKLAR "Toxicity" DLC'sinde sanayi faaliyetleri sebebiyle kirlenmiş, bilinmeyen bir gezegene yolculuk yap. Yeni aletler ve makineler kullanarak gezegeni eski ihtişamına kavuşturmalısın. Bu çorak toprakları tek başına veya arkadaşlarınla keşfet, sırları açığa çıkar ve gezegenin canlanmasına yardımcı ol! ARKADAŞLARINLA OYNA Tek bir DLC ürünü satın alarak eşli çok oyunculu oynayabilir ve yeni içeriğin keyfini arkadaşlarınla çıkarabilirsin. YENİ BİR DÜNYAYI KEŞFET Yeni bir maceraya çık ve Planet Prime’dan biraz daha küçük olan yeni bir gezegeni keşfet. Gizemli mantar florası ve insan yaşamının izlerini de içeren birçok yeni biyomu keşfet. GEÇMİŞİ ÖĞREN Eskiden bu gezegende kim yaşıyordu? Bu yeni dünyaya adım atarak Sentinel Corp ve Planet Crafter Program ile ilgili geçmişin yeni parçalarını açığa çıkar. İNŞA ETMEYE DEVAM ET! Bölgeye iyice yerleş, yeni makineler inşa et ve hayalindeki keşif üssünü kur! Toxicity DLC'sini oynamak için DLC'nin kilidi açıldıktan sonra oyunun gezegenler arası sistemini kullanarak bu gezegene seyahat edebilir veya sıfırdan başlayıp "TOXICITY" gezegenini seçerek ayrı bir kayıt dosyası oluşturabilirsin.