The Park
Karanlık ve tekinsiz bir sır saklayan, ürkütücü bir lunaparkta geçen The Park, savaş ve aksiyon yerine yoğun hikâye anlatımı ile keşfetmeye dayalı, 1-2 saat süren, birinci şahıs gözünden psikolojik korku deneyimidir. Lunaparkta bir gün... kayıp bir oyuncak ayı... kaybolmuş bir çocuk. Güneş Atlantic Island Park'ın üzerinde batarken, oğlun Callum'u aramak için döküntü eğlence makinelerini keşfetmelisin. Karanlık çökerken, ödüllü hikâye ekibinin elinden çıkan anlatıda yol aldığın sırada panik ve paranoyanın ağına düşeceksin. - Atlantic Island Park'ı keşfet, Dönme Dolap, Çarpışan Araba ve Hız Treni gibi aletlere bin; ancak dikkatli ol, bu aletlerden bazıları her an dirilebilir. - Her anne babanın korkulu rüyasını yaşayan Lorraine'in zihnine gir, parkın karanlık ve trajik geçmişini öğrenirken onun da hikâyesini gün ışığına çıkar. - Callum'u ara, oyunun ilerleyişiyle birlikte Lorraine'in iç sesini dinler ve ipuçlarını incelerken çevrenle etkileşime geç.