The Outer Worlds 2 - Commander Zane’s Battle Pack
Commander Zane Pack'in içinde Commander Zane temalı zırh görünümü, miğfer, özel tabanca, özel hançer ve Earth Directorate dron yoldaş evcil hayvanı bulunur.