The Only Traitor
Tren Son İstasyon'a doğru ilerlerken, kalan tek sığınağı bulma amacıyla, yitip gitmekte olan bir diyara doğru yolculuğa çıkıyorsunuz. Yeni yerler keşfedecek, tanıdık mekanları tekrardan ziyaret edecek, yeni ve tehlikeli düşmanlar ile karşılaşacak ve Teftişlerin Gizemi ile alakalı yeni ipuçları bulacaksınız. Yeni yerler keşfedin - Batı çöllerinden başlayarak daha önce keşfedilmemiş topraklardan geçin, ve ana hikayeden tanıdığınız bazı yerleri tekrardan ziyaret edin. Yeni düşmanlar ile savaşın - Yepyeni canavarlar ve farklı türlerdeki beklenmedik düşmanlar ile karşılaşın. Refakatçilerinizi seçin - Her sağ karakter kendine has karakteristik özellikler, yetenekler (zanaatkarlık ve ilk yardım gibi) ve anlatacak farklı hikayelere sahip. Her seferinde aracınıza sadece bir tane refakatçi alabilirsiniz o sebeple kiminle seyahat etmek istediğinizi dikkatli seçin! The Final Station dünyasını derinlemesine keşfedin - çözülmemiş sorularla ilgili cevapları bulun ve oyunda tanıştığınız karakterlerin hikayelerini öğrenin.