The Nom: Monster Madness
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - pastel pembe kostüm - siyah beyaz kostüm - nükleer kostüm - lav kostümü - RGB kostüm - beyaz gradyanlı kostüm - siyah gradyanlı kostüm - kamuflaj kostüm - tartan desenli kostüm - kaktüs formu - küre formu - fener formu - tuvalet formu - araba formu - top formu - hoparlör formu - gitar formu - patlamış mısır formu - su sebili formu - gece lambası formu - ekstra 7500 nakit ve 500 mücevher Canavarının görünüşünü değiştirerek onu daha da korkutucu hale getir ve dönüşebileceğin yeni nesnelerin kilidini aç!